Fashion Week Ends

TFWは最高でした! 
でも、もうぼろぼろだよ 
おおえんしてくれて本当にありがとうございました!

最近snapばっかりのせているよね。。。今度、collectionの間に僕がとった写真を発表します:
今日の空は僕と同じくらいつかれていたと思う
the sky looks as tired as me, I'm feeling it

Either side of the official fashion week there are always a whole bunch of satellite shows from designers who prefer to design for the season about to start rather than 6 months in advance, and others who prefer not to be restricted by the designated venues and timeslots.
And...they're all done!
It's been amazing fun, but I'm a wreck.

Anyhow, here are some snaps I took the other day from the bus on the way to location

No comments:

Post a Comment

.......